Τρίτη 20 Ιανουαρίου 2015

Σε κρίσιμο ραντεβού με την ιστορική ευθύνη βρίσκεται η Αριστερά μπροστά στις εκλογές της 25-1-2015. Δύο απόψεις συγκρούονται, αφ’ ενός η Διαχειριστική Λογική, με εκφραστή τον ΣΥΡΙΖΑ και η άλλη της Ρήξης και Ανατροπής. Η Λογική της Διαχείρισης του συστήματος των βελτιώσεων ή και των μεταρρυθμίσεων και από την άλλη η Λογική της σύγκρουσης και του Αγωνιστικού Δρόμου του Λαϊκού Μαζικού Κινήματος.
Η πρώτη έχει στόχο να απαλύνει την φτώχεια, να περιορίσει την πρωτοφανή επίθεση στην κοινωνία, μέσα όμως από το σύστημα μιας και δεν αρνείται το ευρώ και την Ευρωπαϊκή Ένωση, δεν προτείνει κοινωνικοποίηση των μέσων παραγωγής, δεν ορίζει ως στόχο την Κομμουνιστική Κοινωνία και την Εργατική Δημοκρατία. Διαλέγει τον Κοινοβουλευτικό Δρόμο Πάλης, δεν προετοιμάζει το μαζικό κίνημα και δεν προτείνει μαζικούς αγώνες, που σημαίνει ότι σπέρνει αυταπάτες. Ζητάει εξουσιοδότηση για διαπραγματεύσεις, που θέλει λύσεις επικαλούμενη την Ευρωπαϊκή Ένωση και τα όργανά της.
Η άλλη άποψη ζητά να αξιοποιήσει τον Κοινοβουλευτικό δρόμο για ενίσχυση του αγώνα, αρνούμενη την όποια συζήτηση εντός ευρώ και Ευρωπαϊκής Ένωσης. Προκρίνει την Ρήξη και Ανατροπή. Ζητά Διαγραφή του χρέους, ζητά και παλεύει την έξοδο από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Ζητά από το εργατικό – μαζικό κίνημα με αγωνιστικές κινητοποιήσεις να επιβάλλει τον δρόμο της ρήξης και ανατροπής. Την κατάργηση του εκμεταλλευτικού συστήματος, την Δημιουργία του προλεταριακού κράτους, της εργατικής Δημοκρατίας, της δημιουργίας της Κομμουνιστικής Κοινωνίας.
Τη δεύτερη πρόταση, προκρίνει η ΑΝΤΑΡΣΥΑ – ΜΑΡΣ στις επερχόμενες εκλογές. 

Γιώργος Α. Τρικαλινός
υποψήφιος ΑΝΤΑΡΣΥΑ-ΜΑΡΣ Ν. Αιτωλ/νίας

ανένταχτος Κομμουνιστής

Τετάρτη 7 Ιανουαρίου 2015

Μια σταγωνα Ιστορια Γελαστε Πικρα και καλά
Διότι ο κατάλογος που ακολουθεί, κάτι θα σας θυμίσει από το σήμερα που κυριαρχείται από ξένους κερδοσκόπους και Έλληνες απατεωνίσκους.
έτσι ήταν το διαβιβαστικό κείμενο
Πολλά επίσης θα σάς εξηγήσει, καθότι ένα κράτος που γεννιέται χρεωμένο, πού λέτε ότι θα καταλήξει;...

Λοιπόν:
Στις 7 Φεβρουαρίου 1825 κι ενώ η επανάσταση βρισκόταν σε πολύ κρίσιμη καμπή, «συνωμολογήθη εν Λονδίνω, εθνικόν δάνειον δύο εκατομμυρίων χρυσών λιρών, δια την χρηματοδότησιν του αγώνος».
Ρίξτε μια ματιά στην κατανομή αυτού του δανείου:
- Το δάνειο συμφωνείται στο 55% της ονομαστικής του αξίας, για να καλυφθούν οι επισφάλειες των Άγγλων πιστωτών, δηλαδή αυτομάτως τα 2.000.000 γίνονται 1.100.000 λίρες(!!!).
Εμείς βέβαια πληρώναμε τόκους για 2.000.000.
Από τα 1.100.000 κρατούνται προκαταβολικά:
- Τόκοι δύο χρόνων 200.000 λίρες
- Μεσιτικά 68.000 λίρες
- Εξαγορά ομολογιών δανείου 212.000 λίρες
- Συμβολαιογραφικά 13.700 λίρες
- Έξοδα Ελλήνων (!) μεσαζόντων 15.487 λίρες.
Από τα εναπομείναντα, στέλνονται στις ΗΠΑ 156.000 λίρες για την κατασκευή δύο φρεγατών. Τελικά κατασκευάστηκε μόνο μία,
που ήρθε στην Ελλάδα μετά το τέλος της επανάστασης και την έκαψε ο Ανδρέας Μιαούλης με τα ίδια του τα χέρια την 1η Αυγούστου 1831
στο λιμάνι τού Πόρου, όταν επαναστάτησε κατά του Καποδίστρια και τα στρατεύματα τού Κυβερνήτη έκαναν γιουρούσι για να καταλάβουν τον εξεγερμένο στόλο.
Δεν το ξέρατε ούτε αυτό, έτσι;
Επίσης, 123.000 λίρες μένουν στην Αγγλία για την αγορά έξι πολεμικών πλοιαρίων.
Πήραμε μόνο το «Καρτερία» μετά την επανάσταση.
Συνεχίζουμε:
- Για μισθοδοσία φιλέλληνα(;) Κόχραν 37.000 λίρες
- Για αποπληρωμή πολεμοφοδίων 77.200 λίρες
- Διάφοροι λογαριασμοί (;;!!) 47.000 λίρες
Έτσι, από τα 2.000.000 χρυσές λίρες, έφθασαν τελικά στην Ελλάδα μόλις 190.000 λίρες.
Αντί αυτά τα ελάχιστα που απόμειναν να πάνε στον αγώνα κατά των Τούρκων, κατασπαταλήθηκαν στον εμφύλιο που είχε ξεσπάσει
ανάμεσα στους Μωραϊτες και τους Ρουμελιώτες.
Οι καπεταναίοι στρατολογούσαν κόσμο για να χτυπήσουν τους εσωτερικούς εχθρούς και πληρωνόντουσαν από τα λεφτά του δανείου.
Άλλο πλιάτσικο κι εκεί, πέραν του γεγονότος ότι Έλληνες σκότωναν Έλληνες.
Ο Γκούρας για παράδειγμα, είχε ένα σώμα εκατόν πενήντα ενόπλων, αλλά έκανε ψεύτικους καταλόγους για πεντακόσιους και τσέπωνε την μισθοδοσία και τα τροφεία τους. Το ίδιο και οι αντίπαλοι του.
Όταν λοιπόν ο Καποδίστριας ανέλαβε Κυβερνήτης, έδωσε εντολή στον Πρόεδρο της επιτροπής οικονομικών Ανδρέα Κοντόσταυλο, να κάνει μια απογραφή (Να και η πρώτη απογραφή στην ιστορία μας) της περιουσίας του κράτους).
Το κείμενο της επιτροπής ήταν λεπτομερέστατο και εξαιρετικά σύντομο. Περιείχε μία μόλις πρόταση: «Κύριε Κυβερνήτα, εις το ταμείον του κράτους  έν μόνο νόμισμα και αυτό κίβδηλον».

Τρίτη 9 Δεκεμβρίου 2014

                                              Μεσολόγγι Σάββατο, 6 Δεκεμβρίου 2014


 Ανοιχτή επιστολή προς κάθε Υπεύθυνη Αρχή


Κύριε  Διευθυντά

Έχω εις χείρας μου αντίγραφο  έγγραφου του Δήμου .Ι.Π. Μεσολογγίου.
Γραφείο Αδειοδοτήσεων και Εμπορικών δραστηριοτήτων.\


Προς Αστυνομικό τμήμα Ι.Π. ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ.     Ημερομν. 28-11-2014

Κοιν. Δημάρχου  Ι.Π. Μεσολογγίου.              
Θέμα  Απομάκρυνση αυθαιρέτως τοποθετημένων αντικειμένων σε κοινόχρηστους χώρους


Σχετικά με τις αυθαίρετες κατασκευές ανεμοφρακτών και καταλήψεις των  πεζοδρομιών και πεζοδρόμων από μερικούς καταστηματάρχες της Πόλεως μας. Με τον Νόμο που ο Δ.Ι.Π .Μεσολογγίου κοινοποιεί (Άρθρο 5 παράγραφος 16 και 17 .
Οι συγκεκριμένοι ιδιοκτήτες καταστηματάρχες πρέπει να είναι εφοδιασμένοι με έγκριση της Πολεοδομίας και του Τεχνικού γραφείου του Δήμου η οποία να αναφέρει ρητά τον συγκεκριμένο χώρο που αδειοδοτήθηκαν  για την χρησιμοποιήσει δημοσίου χώρου και των Μ2 .
Πολύ περισσότερο  αφορούν  τους  ανεμοφράκτες  και πεζοδρομίων που παρανόμως έχουν καταλειφθεί όπως και  των περιπτέρων που, όλα σχεδόν έγιναν   σουπερ μαρκεν εις βάρος των Πολιτών και της αισθητικής της Πόλεως..
Μετά την κατάργηση της Δημοτικής Αστυνομίας αν και μερικοί μεταφέρθηκαν στη δύναμη της Αστυνομίας  Πόλεως χωρίς όμως  αυτό να έχει λύση τις ανάγκες του αστυνομικού δυναμικού της Πόλεως.
         Οφείλουμε να συγχαρούμε την Αστυνομία που ήδη άρχισε τις συστάσεις και ελέγχους και ήδη η Πόλη όρχησε να εμφανίζει ευπρεπή  εικόνα και να μπαίνει η τάξη.. Υπάρχουν όμως  πολλά καταστήματα ακόμα  τα οποία διατηρούν την κατάληψη από ανεμοφράκτες και  πεζοδρομίων και των πεζοδρόμων χωρίς καμία Δημοτική άδεια.  ο Δήμος πάντως  ρητά δηλώνει  στην κοινοποίηση του τέτοια άδεια   για ανεμοφράκτες δεν έχει χορηγηθεί.
         Ευελπιστούμε οι ελέγχει να ενταχθούν και οι πολίτες θα μπορούν πλέον να κυκλοφορούν ελευθέρα στα πεζοδρομία και οι Μητέρες με τα μωρά στα καροτσάκια χωρίς να είναι υποχρεωμένες να χρησιμοποιούν το οδόστρωμα που είναι επικίνδυνο λόγο της κυκλοφορίας των οχημάτων.

ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ ΠΡΟΣ  ΤΗΝ ΤΡΟΧΑΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΕΩΣ

Ως γνωστόν η Πόλη μας έχει το προνόμιο να είναι επίπεδη με αποτέλεσμα να είναι μια αν όχι η Πρώτη Ποδηλατουπολη στη Χώρα . Η τροχαία γνωρίζει επίσης  ότι ο Κ.Ο.Κ. υποχρεώνει παν όχημα κινούμενο μετά την Δύση του Ηλίου υποχρεούται  να φέρε φανό (ΦΩΣ) ώστε  να γίνετε αντιληπτό από τα αντιθέτως κινούμενα οχήματα.
         Τα περισσότερα ποδήλατα που κινούνται το βράδυ στερούντο ΦΩΤΟΣ και κινούνται επίσης   αντίθετα στην υπόδειξη πινακίδας διελεύσεως, όπου αυτή υπάρχει. Δεν θα ήταν μεμπτό η Τροχαία να κάνει μερικές αρχικώς συστάσεις και να υποχρεώσει τους παραβάτες των  ποδήλατων που  κινούνται  χωρίς φως να τοποθετήσουν φανάρι ,διότι τα περισσότερα είναι  νεαρά άτομα (παιδια).
         .Στη δεύτερη φορά να υποστεί τις κυρώσεις πριν θρηνήσουμε θύματα που θα είναι πολύ αργά. Μια εναλλακτική λύση είναι να υποχρεωθούν οι καταστηματάρχες  των ποδηλάτων σε κάθε καινούργια πώληση ποδηλάτου αντι το καλαθάκι για τα ψώνια να τοποθετούν φανάρι.

                               Μετά τιμής

                                       Χρήστος Ντίνος

Υ.Γ  Ορισμένοι καταστηματάρχες στην κάτω αγορά τις πρώτες ημέρες συμμορφώθηκαν στο νόμο  και ύστερα τον ξέχασαν και  τα ξανατοποθέτησαν τους ανεμοφράκτες ιδίως τα βράδια, κοροϊδεύοντας νόμους και αρχές το επισημάνουμε περιμένοντας την παρέμβαση κάθε δημόσιας Αρχής ,καθότι υπάρχει και η  λεγομένη παράβαση καθήκοντος.
    Ελπίζουμε η κοινοποίηση  του νόμου της  Δημοτικής Αρχής προς την αστυνομία να υλοποιηθεί  σ’ όλους τους χώρους της Πόλεως μας , για το καλό της Πόλης ,των Πολιτών και της ευταξίας.





Τρίτη 28 Οκτωβρίου 2014

Περί Πελάδων και Πελασγών
·                         Η ιστορία δεν είναι τσούλα, για να τη μαγαρίζουν τα ψέματα των καταπατητών ΔΗΜΟσιας παραθαλάσσιας γης
·                        
·                        
·                          
·                         Σχόλια
Κάπως έτσι ήταν η εστία – πελαδα των Πελασγών. Τιμούμε και σεβόμαστε το λιμναίο πολιτισμό και την αρχιτεκτονική της παραδοσιακής πελάδας. Αγωνιζόμαστε υπέρ των συνταγματικών δικαιωμάτων του κοινωνικού συνόλου και ενάντια στην αυθάδη παρανομία και αυθαιρεσία της ραγιάδικης καταπατητικής μανίας που για ψήφους καλύπτουν οι φασουλήδες της πολιτικήςΚάπως έτσι ήταν η εστία – πελαδα των Πελασγών. Τιμούμε και σεβόμαστε το λιμναίο πολιτισμό και την αρχιτεκτονική της παραδοσιακής πελάδας. Αγωνιζόμαστε υπέρ των συνταγματικών δικαιωμάτων του κοινωνικού συνόλου και ενάντια στην αυθάδη παρανομία και αυθαιρεσία της ραγιάδικης καταπατητικής μανίας που για ψήφους καλύπτουν οι φασουλήδες της πολιτικής
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
·                         Μια αποκατάσταση...
·                         Δεν υπήρχαν πελάδες το 1571…
·                         Η ιστορία της πόλης να μην γίνει μπάζα…
·                          
«Της ιστορίας ιεράν είναι
Αλήθεια ηγούµεθα»
Διον. Αλικαρνασσεύς

Στο µυαλό µου, από το 2008, ανησυχούν ακόµα, παρά τα χρόνια που πέρασαν, αν και ανεξίθρησκος, τα λιτά, απέριττα και πλήρους σαφήνειας λόγια, του ΟΙΚΟυµενικού Πατριάρχη Βαρθολοµαίου. «ΖΗΤΩ τη συστράτευση ΟΛΩΝ, για την προστασία της ΦΥΣΗΣ, ΕΙΝΑΙ ΧΡΕΟΣ, να παραδώσουµε στις επόµενες γενιές, ένα καλλίτερο περιβάλλον».
Προσωπικά για 4 ολόκληρα χρόνια, εφαρµόζω στην πράξη, παρά τις δικαστικές διώξεις, τους ξυλοδαρµούς, τις απειλές, τα ψεύδη και τους προπηλακισµούς, την προτροπή του ΟΙΚΟυµενικού Πατριάρχη. Οι πολιτικοί, περιφερειάρχες, δήµαρχοι, Δικαστές, Πολιτειακοί παράγοντες κ.λπ. που µε περίσσεια ευκολία σταυροκοπιούνται και παλαµίζουν ευ-αγγέλια, εµπνέονται από το κήρυγµά του, ίνα µη ισχύσει εκείνο, το ΟΥΑΙ ΥΜΙΝ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ και ΦΑΡΙΣΑΙΟΙ ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ - ΕΣ-ΕΣ!!!!
Η Σοφία των προγόνων µας τόνιζε ότι εν αρχή ειν ο ΛΟΓΟΣ (Λογική) και ΟΙΚΟ-Λογία σηµαίνει, η λογική του ΟΙΚΟΥ µας, δηλαδή του περιβάλλοντος, εντός του οποίου ΒΙΩνουµε.
Και ΛΟΓΟΣ κατά την Χριστιανική και όχι µόνο εκδοχή, σηµαίνει Αγάπη, µα το θηλυκού γένους ουσιαστικό, προέρχεται από το Ρήµα Αγαπώ, που αρχίζει µε το Α και τελειώνει στο Ω, δηλαδή η Αρχή και το Τέλος της υπαρξιακής µας παρουσίας και Αγάπη ην ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ που ως σύνθετος λέξης αποτελείται από το ΔΗΜΟΣ=ΛΑΟΣ=ΤΟ ΠΟΛΙ-ΤΩΝ κατά του Αριστοτέλη πλήθους και το ΕΡΓΟ, δηλαδή το δηµιουργικό, είναι αποτέλεσµα ΚΟΙΝΟΥ Έργου και όχι ιδιωτικού ή παράνοµου καταπατητικού, που χαρακτηρίζονται ως ΙΔΙΟτελείς πράξεις, σε βάρος του ΚΟΙΝΩνικού συνόλου.
Στο πνεύµα αυτό απαντώ σε άρθρο του συνταξιούχου φορτηγατζή και προέδρου του λεγόµενου Φυσιολατρικού συλλόγου η «ΠΕΛΑΔΑ» που υπενθυµίζοντας ότι για τις αυθαιρεσίες τους επί της περιουσίας του ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ Συνόλου, πληρώνουν Π.Α.Χ. (πρόστιµο αυθαίρετης χρήσης) για τις παραθαλάσσιες εξοχικές κατοικίες που προσβάλλουν το περιβάλλον, την αρχιτεκτονική της πελάδας και βιάζουν τη ΜΑΝΑ ΦΥΣΗ, παρά φύσιν και κατά συρροή κ.κ. λειτουργοί του κράτους και της Θέµιδας. Διαπιστώνω ότι εκτός των καταπατητικών διαθέσεων οι καταπατητές είναι και επικίνδυνα αµαθείς αφού παρουσιάζονται ως οι θεµατοφύλακες του Λιµναίου πολιτισµού. Οι α-πολι-τιστοι, που κρύβονται πίσω από την υπογραφή, ενός προέδρου, που αν τον βάλεις να γράψει 2 σειρές, θα κάνει 10 ορθογραφικά λάθη, δεν καταλαβαίνουν το αυτονόητο, ότι δεν υπάρχουν µόνο χαχόλοι στην Πόλη των Ελευθέρων Πολιορκηµένων, που γέννησε 5 πρωθυπουργούς και πληθώρα πνευµατικών ανθρώπων. Υπάρχουν και άνθρωποι σκεπτόµενοι, αγωνιστές, µε ασπίδα το να µην κάνεις στον άλλον, ότι δεν θέλεις να σου κάνουνε εσένα, αφού οι νόµοι είναι κοινές συµφωνίες. Πέραν όµως της αµάθειάς τους, είναι και επικίνδυνοι, αφού δεν σκέφτονται µήπως κάποιοι Αη-Γιάννηδες, ορµήσουν στις ιδιωτικές τους περιουσίες, αντιγράφοντας εν ονόµατι της φτώχειας τους, τα όσα τους διδάσκει η καταπατητική τους αυθαιρεσία, που την χαϊδεύει το πολιτικό σύστηµα της ψηφοθηρίας και η µη πρόληψή της, από τις κατά Τόπους Εισαγγελικές αρχές, που εκ του Συντάγµατος, πρέπει να είναι οι θεµατοφύλακες της ΔΗΜΟσιας περιουσίας, αν δεν κάνουµε λάθος.
Ας καταθέσουµε λοιπόν τις «αιρετικές» µας απόψεις, µπας και οι κάτοικοι και οι πνευµατικοί ταγοί, της ΠΟΛΗΣ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ, κλείσουν κάποτε µέσα τους, την ιδέα της ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ, των ΕΞΟΔΙΤΩΝ, για να νιώσουν κάθε είδους ανθρώπινου και ΟΙΚΟ-λογικού ΜΕΓΑΛΕΙΟΥ, όπως εγώ.
Η πρώτη οµάδα των πρωτο-εκ-πολιτισµένων ανθρώπων (εκ του άνω-θρώσκω = κοιτάζω ψηλά – µακριά) που εποίκησαν το σηµερινό Ελλαδικό χώρο, όπου δεν υπήρχε ίχνος ζωής, πριν τις τροµοκρατικές γεωλογικές αναταραχές της εποχής των παγετώνων που συµβολίζονται από τον τρόπο γέννησης του Δία, ήσαν οι ΠΕΛΑΣΓΟΙ.
Οι προέλληνες Πελασγοί, κατοικούσαν στη Μεσογειακή λίµνη, Αι(γη)ία (Αιγαίο) όπου λόγω των νερών το κλίµα ήταν ηπιότερο και µαζί µε τους κρητικούς, δηµιούργησαν το λεγόµενο ΚρητόΑιγηικό πολιτισµό. Με το λιώσιµο των πάγων η Αι(γη)ίς έγινε θάλασσα-πέλαγος και ορισµένοι πελασγοί (πελαγίσιοι) ήρθαν και σε µια άλλη λίµνη της περιοχής µας, τη λιµνοθάλασσά µας, το µεγαλύτερο κοµµάτι της οποίας και σήµερα φέρει ακόµα το όνοµα ΛΙΜΝΗ. Η Πόλη µας ήτανε στο ΜΕΣΟ των λιµνών (MEZZO-LONGHI-στα λατινικά η λίµνη λέγεται LONGHUS µε πληθυντικό LONGHI).
Το όνοµα Πελασγός-Πελασγοί είναι σύνθετο και προέρχεται: α) από το Πελ που έχει ως ρίζα το Ιωνικό ρήµα πελαγώ και σηµαίνει (κατακλύζω, πλέω στο πέλαγος, πελαγοδροµώ, προχωρώ βαθειά στη θάλασσα) και το άγω (υπάγω, πορεύοµαι, οδηγώ) β) Το Αττικό ρήµα πελάζω, το άζω παράγεται από από το µίγνυµι (σµίγω, ανακατεύω, φέρω κάποιον πλησίον, ενώνω, επικοινωνώ). Από το πελάζω προέρχεται η λέξη Πέλας που σηµαίνει οι πλησίον οικούντες, οι γείτονες, οι όµοιοι µε µας άνθρωποι που έχουν κοινές επαγγελµατικές ασχολίες – ήθη και έθιµα.
Οι Αίγιοι Κρήτες Πελασγοί πορευθέντες δια του πελάγους φτάνουν στην Αιτωλική Λίµνη όπου µαζί µε τους οµοίους ρου γειτόνους κατασκευάζουν εντός του πελάγους τις εστίες τους, τις πελάδες και δηµιουργούν στο διάβα του χρόνου το Λιµναίο Πολιτισµό τους. Ο πολιτισµός τους έχει ως βάση την εστία-πελάδα όπου υπάρχουν και τα µέσα διατροφής τους, το µονόξυλο (βάρκα) και το καµάκι (κάµαξ). Σιγά-σιγά οι πελασγίσιοι ψαρο-κυνηγοί, επιδίδονται στην Αλιεία (Άλς-θάλασσα) δηµιουργώντας τα ΒΙΒΑΡΙΑ που προέρχονται από την Ελληνική Λέξη βίος που εκλατινίζεται σε VIE εξ’ου και τα vivaria (ιχθυοτροφεία).
Οι πελασγίσιοί επιδίδονται επίσης για τη διατήρηση της τροφής τους και την Αλατοπηξία – Αλυκές γεγονός που συµπεραίνουµε από το όνοµα της Πόλης Αλίκυρνα που προέρχεται από το Αλς/θάλλασα και το ρήµα κεράνυµι (κερνώ). Το κέρασµα στην πόλη ήταν το αλ(άτι) που το παρήγαν στις λίθινες κοιλότητες (ΚΕΡΝΟΥΣ). Το άλας της γης, ήταν το ψυγείο της τότε εποχής γιατί µ’αυτό έφτιαχναν τα Αλίπαστα και τάιζαν τα ζωντανά τους για καλύτερη και περισσότερη παραγωγή.
Τούτο τον ΠΕΛΑΓΙΣΙΟ πολιτισµό των εκ του Πελάγους προερχόµενων Πελασγών, διατήρησαν για χιλιετίες και χιλιετίες οι ψαράδες µας, οι τόσο συκοφαντηµένοι, στις οικίες τους, τις πελάδες και στα πελαγίσια επαγγελµατικά τους εργαλεία, στο πελάγωµα και στα πελαγωτά, στο µεσοδρόµηµα, στα Αλίπαστα, στις ΑΛιές και στις Αλιάδες τους. Οι Αλιείς µας είναι οι γνήσιοι συνεχιστές της µακραίωνης Λιµναίας Παράδοσης και όχι οι άρπαγες καταπατητές που προσβάλλουν παράδοση-πολιτισµό και Μάνα Λιµνοθάλασσια Φύση, κύριε εκ των τριών κορφών (Τρίκορφο) της Ναυπακτίας.
Στους πελαγίσιους απογόνους των πελασγών και στους Αλιείς απογόνους των Ελλήνων, κλίνουµε ευλαβικά το γόνυ, τους σεβόµαστε και τους τιµούµε, όχι γιατί στην ψαρόπαγκα του πατέρα µας µεγαλώσαµε, κολλητέ του Σταµάτη Λουκά, που στο Εφετείο ορκιζόσουνα ότι µου δεν ήξερες τι δουλειά έκανε ο πατέρας. Στο ιχθυοπωλείο η ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ µας έδωσε τα πρώτα µαθήµατα αγάπης στη λιµνοθάλασσα και ως αντάρτης πολεµώντας το Ναζισµό και το Φασισµό, δεν καταδέχτηκε να ζητήσει ούτε οικοπεδάκι, ούτε περιπτεράκι, ούτε αντιστασιακή συνταξούλα, ούτε αδειούλα ταξί ή φορτηγού, ούτε καταπατήσεως πελάδων. Άντε µην ανοίξω το στόµα µου!!!
Τιµούµε το ψαράδικο στοιχείο γιατί διέσωσε µέχρι σήµερα την ιστορία των προελλήλων και των Ελλήνων. Αυτούς πρέπει να φροντίσει η Πολιτεία για να µπορέσουν να συνεχίσουν το πανάρχαιο έργο τους, πριν η Κλείσοβα γίνει η νεκρή (Κλεισοβίτικο τοπωνύµιο) θυγατέρα της µάνας Λίµνης, που τη βιάζουν παρά φύση και κατά συρροή, οι Ελληνικές Αλυκές, η µόλυνση, το µπάζωµα, η παράνοµη αλιεία και οι αµαθείς συµφεροντολόγοι καταπατητές. Αρχίσαµε το άρθρο µας µε τον Διον. Αλικαρνασεύς το τελειώνουµε µε τη ρήση του Τάκιτου και την υπόσχεση στις νέες γενιές ότι Ο ΑΓΩΝΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ, µας εµπνέει η Πόλη της Αντίστασης, το ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ µας.
«Η ιστορία γνωρίζει έναν µόνο νόµο, το νόµο να κυνηγάει το ψέµα και να παρουσιάζει την αλήθεια».
Νικήτας Φιλιππόπουλος,
ψαρόπαιδο,
Πολίτης της Πόλης των
Ελεύθερων Πολιορκηµένων
Τηλ. Επικοινωνίας: 6939 199785



«Της ιστορίας ιεράν είναι
Αλήθεια ηγούµεθα»
Διον. Αλικαρνασσεύς

Στο µυαλό µου, από το 2008, ανησυχούν ακόµα, παρά τα χρόνια που πέρασαν, αν και ανεξίθρησκος, τα λιτά, απέριττα και πλήρους σαφήνειας λόγια, του ΟΙΚΟυµενικού Πατριάρχη Βαρθολοµαίου. «ΖΗΤΩ τη συστράτευση ΟΛΩΝ, για την προστασία της ΦΥΣΗΣ, ΕΙΝΑΙ ΧΡΕΟΣ, να παραδώσουµε στις επόµενες γενιές, ένα καλλίτερο περιβάλλον».
Προσωπικά για 4 ολόκληρα χρόνια, εφαρµόζω στην πράξη, παρά τις δικαστικές διώξεις, τους ξυλοδαρµούς, τις απειλές, τα ψεύδη και τους προπηλακισµούς, την προτροπή του ΟΙΚΟυµενικού Πατριάρχη. Οι πολιτικοί, περιφερειάρχες, δήµαρχοι, Δικαστές, Πολιτειακοί παράγοντες κ.λπ. που µε περίσσεια ευκολία σταυροκοπιούνται και παλαµίζουν ευ-αγγέλια, εµπνέονται από το κήρυγµά του, ίνα µη ισχύσει εκείνο, το ΟΥΑΙ ΥΜΙΝ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ και ΦΑΡΙΣΑΙΟΙ ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ - ΕΣ-ΕΣ!!!!
Η Σοφία των προγόνων µας τόνιζε ότι εν αρχή ειν ο ΛΟΓΟΣ (Λογική) και ΟΙΚΟ-Λογία σηµαίνει, η λογική του ΟΙΚΟΥ µας, δηλαδή του περιβάλλοντος, εντός του οποίου ΒΙΩνουµε.
Και ΛΟΓΟΣ κατά την Χριστιανική και όχι µόνο εκδοχή, σηµαίνει Αγάπη, µα το θηλυκού γένους ουσιαστικό, προέρχεται από το Ρήµα Αγαπώ, που αρχίζει µε το Α και τελειώνει στο Ω, δηλαδή η Αρχή και το Τέλος της υπαρξιακής µας παρουσίας και Αγάπη ην ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ που ως σύνθετος λέξης αποτελείται από το ΔΗΜΟΣ=ΛΑΟΣ=ΤΟ ΠΟΛΙ-ΤΩΝ κατά του Αριστοτέλη πλήθους και το ΕΡΓΟ, δηλαδή το δηµιουργικό, είναι αποτέλεσµα ΚΟΙΝΟΥ Έργου και όχι ιδιωτικού ή παράνοµου καταπατητικού, που χαρακτηρίζονται ως ΙΔΙΟτελείς πράξεις, σε βάρος του ΚΟΙΝΩνικού συνόλου.
Στο πνεύµα αυτό απαντώ σε άρθρο του συνταξιούχου φορτηγατζή και προέδρου του λεγόµενου Φυσιολατρικού συλλόγου η «ΠΕΛΑΔΑ» που υπενθυµίζοντας ότι για τις αυθαιρεσίες τους επί της περιουσίας του ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ Συνόλου, πληρώνουν Π.Α.Χ. (πρόστιµο αυθαίρετης χρήσης) για τις παραθαλάσσιες εξοχικές κατοικίες που προσβάλλουν το περιβάλλον, την αρχιτεκτονική της πελάδας και βιάζουν τη ΜΑΝΑ ΦΥΣΗ, παρά φύσιν και κατά συρροή κ.κ. λειτουργοί του κράτους και της Θέµιδας. Διαπιστώνω ότι εκτός των καταπατητικών διαθέσεων οι καταπατητές είναι και επικίνδυνα αµαθείς αφού παρουσιάζονται ως οι θεµατοφύλακες του Λιµναίου πολιτισµού. Οι α-πολι-τιστοι, που κρύβονται πίσω από την υπογραφή, ενός προέδρου, που αν τον βάλεις να γράψει 2 σειρές, θα κάνει 10 ορθογραφικά λάθη, δεν καταλαβαίνουν το αυτονόητο, ότι δεν υπάρχουν µόνο χαχόλοι στην Πόλη των Ελευθέρων Πολιορκηµένων, που γέννησε 5 πρωθυπουργούς και πληθώρα πνευµατικών ανθρώπων. Υπάρχουν και άνθρωποι σκεπτόµενοι, αγωνιστές, µε ασπίδα το να µην κάνεις στον άλλον, ότι δεν θέλεις να σου κάνουνε εσένα, αφού οι νόµοι είναι κοινές συµφωνίες. Πέραν όµως της αµάθειάς τους, είναι και επικίνδυνοι, αφού δεν σκέφτονται µήπως κάποιοι Αη-Γιάννηδες, ορµήσουν στις ιδιωτικές τους περιουσίες, αντιγράφοντας εν ονόµατι της φτώχειας τους, τα όσα τους διδάσκει η καταπατητική τους αυθαιρεσία, που την χαϊδεύει το πολιτικό σύστηµα της ψηφοθηρίας και η µη πρόληψή της, από τις κατά Τόπους Εισαγγελικές αρχές, που εκ του Συντάγµατος, πρέπει να είναι οι θεµατοφύλακες της ΔΗΜΟσιας περιουσίας, αν δεν κάνουµε λάθος.
Ας καταθέσουµε λοιπόν τις «αιρετικές» µας απόψεις, µπας και οι κάτοικοι και οι πνευµατικοί ταγοί, της ΠΟΛΗΣ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ, κλείσουν κάποτε µέσα τους, την ιδέα της ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ, των ΕΞΟΔΙΤΩΝ, για να νιώσουν κάθε είδους ανθρώπινου και ΟΙΚΟ-λογικού ΜΕΓΑΛΕΙΟΥ, όπως εγώ.
Η πρώτη οµάδα των πρωτο-εκ-πολιτισµένων ανθρώπων (εκ του άνω-θρώσκω = κοιτάζω ψηλά – µακριά) που εποίκησαν το σηµερινό Ελλαδικό χώρο, όπου δεν υπήρχε ίχνος ζωής, πριν τις τροµοκρατικές γεωλογικές αναταραχές της εποχής των παγετώνων που συµβολίζονται από τον τρόπο γέννησης του Δία, ήσαν οι ΠΕΛΑΣΓΟΙ.
Οι προέλληνες Πελασγοί, κατοικούσαν στη Μεσογειακή λίµνη, Αι(γη)ία (Αιγαίο) όπου λόγω των νερών το κλίµα ήταν ηπιότερο και µαζί µε τους κρητικούς, δηµιούργησαν το λεγόµενο ΚρητόΑιγηικό πολιτισµό. Με το λιώσιµο των πάγων η Αι(γη)ίς έγινε θάλασσα-πέλαγος και ορισµένοι πελασγοί (πελαγίσιοι) ήρθαν και σε µια άλλη λίµνη της περιοχής µας, τη λιµνοθάλασσά µας, το µεγαλύτερο κοµµάτι της οποίας και σήµερα φέρει ακόµα το όνοµα ΛΙΜΝΗ. Η Πόλη µας ήτανε στο ΜΕΣΟ των λιµνών (MEZZO-LONGHI-στα λατινικά η λίµνη λέγεται LONGHUS µε πληθυντικό LONGHI).
Το όνοµα Πελασγός-Πελασγοί είναι σύνθετο και προέρχεται: α) από το Πελ που έχει ως ρίζα το Ιωνικό ρήµα πελαγώ και σηµαίνει (κατακλύζω, πλέω στο πέλαγος, πελαγοδροµώ, προχωρώ βαθειά στη θάλασσα) και το άγω (υπάγω, πορεύοµαι, οδηγώ) β) Το Αττικό ρήµα πελάζω, το άζω παράγεται από από το µίγνυµι (σµίγω, ανακατεύω, φέρω κάποιον πλησίον, ενώνω, επικοινωνώ). Από το πελάζω προέρχεται η λέξη Πέλας που σηµαίνει οι πλησίον οικούντες, οι γείτονες, οι όµοιοι µε µας άνθρωποι που έχουν κοινές επαγγελµατικές ασχολίες – ήθη και έθιµα.
Οι Αίγιοι Κρήτες Πελασγοί πορευθέντες δια του πελάγους φτάνουν στην Αιτωλική Λίµνη όπου µαζί µε τους οµοίους ρου γειτόνους κατασκευάζουν εντός του πελάγους τις εστίες τους, τις πελάδες και δηµιουργούν στο διάβα του χρόνου το Λιµναίο Πολιτισµό τους. Ο πολιτισµός τους έχει ως βάση την εστία-πελάδα όπου υπάρχουν και τα µέσα διατροφής τους, το µονόξυλο (βάρκα) και το καµάκι (κάµαξ). Σιγά-σιγά οι πελασγίσιοι ψαρο-κυνηγοί, επιδίδονται στην Αλιεία (Άλς-θάλασσα) δηµιουργώντας τα ΒΙΒΑΡΙΑ που προέρχονται από την Ελληνική Λέξη βίος που εκλατινίζεται σε VIE εξ’ου και τα vivaria (ιχθυοτροφεία).
Οι πελασγίσιοί επιδίδονται επίσης για τη διατήρηση της τροφής τους και την Αλατοπηξία – Αλυκές γεγονός που συµπεραίνουµε από το όνοµα της Πόλης Αλίκυρνα που προέρχεται από το Αλς/θάλλασα και το ρήµα κεράνυµι (κερνώ). Το κέρασµα στην πόλη ήταν το αλ(άτι) που το παρήγαν στις λίθινες κοιλότητες (ΚΕΡΝΟΥΣ). Το άλας της γης, ήταν το ψυγείο της τότε εποχής γιατί µ’αυτό έφτιαχναν τα Αλίπαστα και τάιζαν τα ζωντανά τους για καλύτερη και περισσότερη παραγωγή.
Τούτο τον ΠΕΛΑΓΙΣΙΟ πολιτισµό των εκ του Πελάγους προερχόµενων Πελασγών, διατήρησαν για χιλιετίες και χιλιετίες οι ψαράδες µας, οι τόσο συκοφαντηµένοι, στις οικίες τους, τις πελάδες και στα πελαγίσια επαγγελµατικά τους εργαλεία, στο πελάγωµα και στα πελαγωτά, στο µεσοδρόµηµα, στα Αλίπαστα, στις ΑΛιές και στις Αλιάδες τους. Οι Αλιείς µας είναι οι γνήσιοι συνεχιστές της µακραίωνης Λιµναίας Παράδοσης και όχι οι άρπαγες καταπατητές που προσβάλλουν παράδοση-πολιτισµό και Μάνα Λιµνοθάλασσια Φύση, κύριε εκ των τριών κορφών (Τρίκορφο) της Ναυπακτίας.
Στους πελαγίσιους απογόνους των πελασγών και στους Αλιείς απογόνους των Ελλήνων, κλίνουµε ευλαβικά το γόνυ, τους σεβόµαστε και τους τιµούµε, όχι γιατί στην ψαρόπαγκα του πατέρα µας µεγαλώσαµε, κολλητέ του Σταµάτη Λουκά, που στο Εφετείο ορκιζόσουνα ότι µου δεν ήξερες τι δουλειά έκανε ο πατέρας. Στο ιχθυοπωλείο η ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ µας έδωσε τα πρώτα µαθήµατα αγάπης στη λιµνοθάλασσα και ως αντάρτης πολεµώντας το Ναζισµό και το Φασισµό, δεν καταδέχτηκε να ζητήσει ούτε οικοπεδάκι, ούτε περιπτεράκι, ούτε αντιστασιακή συνταξούλα, ούτε αδειούλα ταξί ή φορτηγού, ούτε καταπατήσεως πελάδων. Άντε µην ανοίξω το στόµα µου!!!
Τιµούµε το ψαράδικο στοιχείο γιατί διέσωσε µέχρι σήµερα την ιστορία των προελλήλων και των Ελλήνων. Αυτούς πρέπει να φροντίσει η Πολιτεία για να µπορέσουν να συνεχίσουν το πανάρχαιο έργο τους, πριν η Κλείσοβα γίνει η νεκρή (Κλεισοβίτικο τοπωνύµιο) θυγατέρα της µάνας Λίµνης, που τη βιάζουν παρά φύση και κατά συρροή, οι Ελληνικές Αλυκές, η µόλυνση, το µπάζωµα, η παράνοµη αλιεία και οι αµαθείς συµφεροντολόγοι καταπατητές. Αρχίσαµε το άρθρο µας µε τον Διον. Αλικαρνασεύς το τελειώνουµε µε τη ρήση του Τάκιτου και την υπόσχεση στις νέες γενιές ότι Ο ΑΓΩΝΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ, µας εµπνέει η Πόλη της Αντίστασης, το ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ µας.
«Η ιστορία γνωρίζει έναν µόνο νόµο, το νόµο να κυνηγάει το ψέµα και να παρουσιάζει την αλήθεια».
Νικήτας Φιλιππόπουλος,
ψαρόπαιδο,
Πολίτης της Πόλης των
Ελεύθερων Πολιορκηµένων
Τηλ. Επικοινωνίας: 6939 199785