Τρίτη 17 Αυγούστου 2021

 

Δευτέρα, 16 Αυγούστου 2021

Κ. Λύρος : κ. Αβραμόπουλε ... είμαι και εγώ εδώ !!!




Γάμος στο Αιτωλικό και όχι στη Κανά της Γαλιλαίας, εγένετο το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε, με υψηλό καλεσμένο και κουμπάρο, τον γνωστό Αβραμόπουλο, της κεντρικής πολιτικής σκηνής της χώρας . 

Όλοι είχαν καλεστεί για να τιμήσουν τη νύφη και τον γαμπρό, αλλά και να γνωρίσουν από κοντά, το τιμώμενο πρόσωπο.

Εκείνος που δεν καλέστηκε ήταν ο δήμαρχος Μεσολογγίου με τους εναπομείναντες κλακαδόρους του.
Μάταια περίμενε, έστω και την τελευταία στιγμή, να χτυπήσει το τηλέφωνο ή να εμφανιστεί ο ταχυδρόμος με τη πρόσκληση. 

Οι συνεργάτες του, όταν κατάλαβαν ότι οδηγούνται σε νέο Βατερλό, άρχισαν να του προτείνουν λύσεις.
Ο Λύρος όμως, αφού πρώτα έκανε τους λογαριασμούς του, αποφάνθηκε ότι, δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας, μιας και την επόμενη μέρα θα πήγαινε να καταθέσει την επίσημη ενόχληση του δημάρχου, δηλ. του εαυτού του και όσον αφορά τον Αβραμόπουλο, εεε δεν έγινε και κάτι τραγικό, θα τον έβαζε στο ίδιο σακί με τον Περιφερειάρχη, τους βουλευτές και τον ντόπιο  Υπουργό της Ν.Δ 
...

Εξάλλου, ας μη ξεχνάμε, θα γλίτωνε και το μπιλιετάκι με το 20εύρο, που θα έδινε στους νεόνυμφους.

Οι συνεργάτες του, με Ιώβεια υπομονή, του εξήγησαν ότι αυτό θα ήταν καταστροφή, μιας και δεν γίνεται να έρθει ένα τέτοιο πρόσωπο σε μια κοινωνική εκδήλωση, στη περιοχή μας,  όπως ο Αβραμόπουλος και ο δήμαρχος του Μεσολογγίου, να είναι στους απόξω.

Θα ήταν σαν να κοινοποιούταν προς κάθε κατεύθυνση ότι, ο σημερινός δήμαρχος έχει χάσει τη πολιτική και την κομματική στήριξη της Ν.Δ, άρα και των ψηφοφόρων της.

Κάπου εκεί, ξύπνησε ο σαίνης και έβαλε θεούς και δαίμονες να πιέσουν τους νεόνυμφους να τον καλέσουν.
 Κεντρικό ρόλο σε αυτή τη προσπάθεια έπαιξε συγγενικό του πρόσωπο, το οποίο απ' ότι μαθαίνουμε μόνο που δεν έβαλε τα κλάματα, μπροστά στη νύφη και τον γαμπρό, ώστε να εκμαιεύσει την πολυπόθητη πρόσκληση. 

Οι μαρτυρίες που έχουμε,  λένε ότι,  ή ήταν ή δεν ήταν παρόν, κανείς δεν του έδινε σημασία, όπως άλλωστε γίνεται σε κάθε κοινωνική εκδήλωση και σε οποιοδήποτε χωριό.

Όταν αυτοσυστήθηκε στον Αβραμόπουλο ... είμαι ο Λύρος και είμαι δήμαρχος στο ραδιομέγαρο του Μεσολογγίου, ο Αβραμόπουλος έξυσε για λίγο το κεφάλι του και μετά του λέει... αα ναι κάτι έχω ακουστά, βγάζετε και καλές ελιές εδώ, κράτα μου ένα βάζο από τις χοντρές, αν μπορείς.

Μα εγώ ασχολούμαι με τα ενεργειακά  πρόεδρε, του απαντά ο Λύρος.

Ε τότε, γέμισέ μου τη μπαταρία του αυτοκινήτου μου , αν θέλεις και μπορείς...  δήμαρχος είπαμε εεε;;; 

Ναι πρόεδρε και εδώ είναι το πρόβλημα που θέλω να συζητήσω και να ζητήσω την παρέμβασή σας. 
Θέλω να κάνω φωτοβολταϊκό πάρκο στη Κατοχή και η καταραμένη αντιπολίτευση δεν με αφήνει πρόεδρε, του λέει. 
Τόση ενέργεια, από φυσικές πηγές και μάλιστα από ανακυκλώσιμα υλικά και δεν με αφήνουν οι αγύρτες, αλλά εγώ ξέρω ποιος τους βάζει να μου πάνε κόντρα, θα τους αφανίσω πρόεδρε, έχω λεφτά εγώ, μη με βλέπεις έτσι, έχω και του Γύφτους μαζί μου. 

Δήμαρχε σταμάτα, του φώναζαν οι εναπομείναντες κλακαδόροι, κοίτα μπροστά σου επιτέλους... 

Όταν όμως σήκωσε το βλέμμα του ο σαίνης δήμαρχος, ανακάλυψε ότι ο πρόεδρος, χόρευε εδώ και κάμποση ώρα, με τη νύφη, αφήνοντας τον ασυνάρτητο  μονόλογο του δημάρχου, να χαθεί στο άσμα ¨σήμερα γάμος γίνεται " 

Λύρο παραιτήσου τώρα, κράτα λίγο σεβασμό για τους οικείους σου, δεν το βλέπεις ότι ήδη είσαι παρελθόν; 


Ο ΚΟΥΜΠΑΝΟΣ 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου