Περί Πελάδων και Πελασγών
·
Η ιστορία δεν είναι τσούλα, για να τη μαγαρίζουν τα
ψέματα των καταπατητών ΔΗΜΟσιας παραθαλάσσιας γης
Κάπως έτσι
ήταν η εστία – πελαδα των Πελασγών. Τιμούμε και σεβόμαστε το λιμναίο πολιτισμό
και την αρχιτεκτονική της παραδοσιακής πελάδας. Αγωνιζόμαστε υπέρ των συνταγματικών
δικαιωμάτων του κοινωνικού συνόλου και ενάντια στην αυθάδη παρανομία και
αυθαιρεσία της ραγιάδικης καταπατητικής μανίας που για ψήφους καλύπτουν οι
φασουλήδες της πολιτικής
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
·
«Της ιστορίας ιεράν είναι
Αλήθεια ηγούµεθα»
Διον. Αλικαρνασσεύς
Στο µυαλό µου, από το 2008, ανησυχούν ακόµα, παρά τα
χρόνια που πέρασαν, αν και ανεξίθρησκος, τα λιτά, απέριττα και πλήρους
σαφήνειας λόγια, του ΟΙΚΟυµενικού Πατριάρχη Βαρθολοµαίου. «ΖΗΤΩ τη συστράτευση
ΟΛΩΝ, για την προστασία της ΦΥΣΗΣ, ΕΙΝΑΙ ΧΡΕΟΣ, να παραδώσουµε στις επόµενες
γενιές, ένα καλλίτερο περιβάλλον».
Προσωπικά
για 4 ολόκληρα χρόνια, εφαρµόζω στην πράξη, παρά τις δικαστικές διώξεις, τους
ξυλοδαρµούς, τις απειλές, τα ψεύδη και τους προπηλακισµούς, την προτροπή του
ΟΙΚΟυµενικού Πατριάρχη. Οι πολιτικοί, περιφερειάρχες, δήµαρχοι, Δικαστές,
Πολιτειακοί παράγοντες κ.λπ. που µε περίσσεια ευκολία σταυροκοπιούνται και
παλαµίζουν ευ-αγγέλια, εµπνέονται από το κήρυγµά του, ίνα µη ισχύσει εκείνο, το
ΟΥΑΙ ΥΜΙΝ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ και ΦΑΡΙΣΑΙΟΙ ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ - ΕΣ-ΕΣ!!!!
Η
Σοφία των προγόνων µας τόνιζε ότι εν αρχή ειν ο ΛΟΓΟΣ (Λογική) και ΟΙΚΟ-Λογία
σηµαίνει, η λογική του ΟΙΚΟΥ µας, δηλαδή του περιβάλλοντος, εντός του οποίου
ΒΙΩνουµε.
Και
ΛΟΓΟΣ κατά την Χριστιανική και όχι µόνο εκδοχή, σηµαίνει Αγάπη, µα το θηλυκού
γένους ουσιαστικό, προέρχεται από το Ρήµα Αγαπώ, που αρχίζει µε το Α και
τελειώνει στο Ω, δηλαδή η Αρχή και το Τέλος της υπαρξιακής µας παρουσίας και
Αγάπη ην ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ που ως σύνθετος λέξης αποτελείται από το ΔΗΜΟΣ=ΛΑΟΣ=ΤΟ
ΠΟΛΙ-ΤΩΝ κατά του Αριστοτέλη πλήθους και το ΕΡΓΟ, δηλαδή το δηµιουργικό, είναι
αποτέλεσµα ΚΟΙΝΟΥ Έργου και όχι ιδιωτικού ή παράνοµου καταπατητικού, που
χαρακτηρίζονται ως ΙΔΙΟτελείς πράξεις, σε βάρος του ΚΟΙΝΩνικού συνόλου.
Στο
πνεύµα αυτό απαντώ σε άρθρο του συνταξιούχου φορτηγατζή και προέδρου του
λεγόµενου Φυσιολατρικού συλλόγου η «ΠΕΛΑΔΑ» που υπενθυµίζοντας ότι για τις
αυθαιρεσίες τους επί της περιουσίας του ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ Συνόλου, πληρώνουν Π.Α.Χ.
(πρόστιµο αυθαίρετης χρήσης) για τις παραθαλάσσιες εξοχικές κατοικίες που
προσβάλλουν το περιβάλλον, την αρχιτεκτονική της πελάδας και βιάζουν τη ΜΑΝΑ
ΦΥΣΗ, παρά φύσιν και κατά συρροή κ.κ. λειτουργοί του κράτους και της Θέµιδας.
Διαπιστώνω ότι εκτός των καταπατητικών διαθέσεων οι καταπατητές είναι και
επικίνδυνα αµαθείς αφού παρουσιάζονται ως οι θεµατοφύλακες του Λιµναίου
πολιτισµού. Οι α-πολι-τιστοι, που κρύβονται πίσω από την υπογραφή, ενός
προέδρου, που αν τον βάλεις να γράψει 2 σειρές, θα κάνει 10 ορθογραφικά λάθη,
δεν καταλαβαίνουν το αυτονόητο, ότι δεν υπάρχουν µόνο χαχόλοι στην Πόλη των
Ελευθέρων Πολιορκηµένων, που γέννησε 5 πρωθυπουργούς και πληθώρα πνευµατικών
ανθρώπων. Υπάρχουν και άνθρωποι σκεπτόµενοι, αγωνιστές, µε ασπίδα το να µην
κάνεις στον άλλον, ότι δεν θέλεις να σου κάνουνε εσένα, αφού οι νόµοι είναι
κοινές συµφωνίες. Πέραν όµως της αµάθειάς τους, είναι και επικίνδυνοι, αφού δεν
σκέφτονται µήπως κάποιοι Αη-Γιάννηδες, ορµήσουν στις ιδιωτικές τους περιουσίες,
αντιγράφοντας εν ονόµατι της φτώχειας τους, τα όσα τους διδάσκει η καταπατητική
τους αυθαιρεσία, που την χαϊδεύει το πολιτικό σύστηµα της ψηφοθηρίας και η µη
πρόληψή της, από τις κατά Τόπους Εισαγγελικές αρχές, που εκ του Συντάγµατος,
πρέπει να είναι οι θεµατοφύλακες της ΔΗΜΟσιας περιουσίας, αν δεν κάνουµε λάθος.
Ας
καταθέσουµε λοιπόν τις «αιρετικές» µας απόψεις, µπας και οι κάτοικοι και οι
πνευµατικοί ταγοί, της ΠΟΛΗΣ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ, κλείσουν κάποτε µέσα τους, την
ιδέα της ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ, των ΕΞΟΔΙΤΩΝ, για να νιώσουν κάθε είδους ανθρώπινου και
ΟΙΚΟ-λογικού ΜΕΓΑΛΕΙΟΥ, όπως εγώ.
Η
πρώτη οµάδα των πρωτο-εκ-πολιτισµένων ανθρώπων (εκ του άνω-θρώσκω = κοιτάζω
ψηλά – µακριά) που εποίκησαν το σηµερινό Ελλαδικό χώρο, όπου δεν υπήρχε ίχνος
ζωής, πριν τις τροµοκρατικές γεωλογικές αναταραχές της εποχής των παγετώνων που
συµβολίζονται από τον τρόπο γέννησης του Δία, ήσαν οι ΠΕΛΑΣΓΟΙ.
Οι
προέλληνες Πελασγοί, κατοικούσαν στη Μεσογειακή λίµνη, Αι(γη)ία (Αιγαίο) όπου
λόγω των νερών το κλίµα ήταν ηπιότερο και µαζί µε τους κρητικούς, δηµιούργησαν
το λεγόµενο ΚρητόΑιγηικό πολιτισµό. Με το λιώσιµο των πάγων η Αι(γη)ίς έγινε
θάλασσα-πέλαγος και ορισµένοι πελασγοί (πελαγίσιοι) ήρθαν και σε µια άλλη λίµνη
της περιοχής µας, τη λιµνοθάλασσά µας, το µεγαλύτερο κοµµάτι της οποίας και
σήµερα φέρει ακόµα το όνοµα ΛΙΜΝΗ. Η Πόλη µας ήτανε στο ΜΕΣΟ των λιµνών
(MEZZO-LONGHI-στα λατινικά η λίµνη λέγεται LONGHUS µε πληθυντικό LONGHI).
Το
όνοµα Πελασγός-Πελασγοί είναι σύνθετο και προέρχεται: α) από το Πελ που έχει ως
ρίζα το Ιωνικό ρήµα πελαγώ και σηµαίνει (κατακλύζω, πλέω στο πέλαγος,
πελαγοδροµώ, προχωρώ βαθειά στη θάλασσα) και το άγω (υπάγω, πορεύοµαι, οδηγώ)
β) Το Αττικό ρήµα πελάζω, το άζω παράγεται από από το µίγνυµι (σµίγω, ανακατεύω,
φέρω κάποιον πλησίον, ενώνω, επικοινωνώ). Από το πελάζω προέρχεται η λέξη Πέλας
που σηµαίνει οι πλησίον οικούντες, οι γείτονες, οι όµοιοι µε µας άνθρωποι που
έχουν κοινές επαγγελµατικές ασχολίες – ήθη και έθιµα.
Οι
Αίγιοι Κρήτες Πελασγοί πορευθέντες δια του πελάγους φτάνουν στην Αιτωλική Λίµνη
όπου µαζί µε τους οµοίους ρου γειτόνους κατασκευάζουν εντός του πελάγους τις
εστίες τους, τις πελάδες και δηµιουργούν στο διάβα του χρόνου το Λιµναίο
Πολιτισµό τους. Ο πολιτισµός τους έχει ως βάση την εστία-πελάδα όπου υπάρχουν
και τα µέσα διατροφής τους, το µονόξυλο (βάρκα) και το καµάκι (κάµαξ).
Σιγά-σιγά οι πελασγίσιοι ψαρο-κυνηγοί, επιδίδονται στην Αλιεία (Άλς-θάλασσα)
δηµιουργώντας τα ΒΙΒΑΡΙΑ που προέρχονται από την Ελληνική Λέξη βίος που
εκλατινίζεται σε VIE εξ’ου και τα vivaria (ιχθυοτροφεία).
Οι
πελασγίσιοί επιδίδονται επίσης για τη διατήρηση της τροφής τους και την
Αλατοπηξία – Αλυκές γεγονός που συµπεραίνουµε από το όνοµα της Πόλης Αλίκυρνα
που προέρχεται από το Αλς/θάλλασα και το ρήµα κεράνυµι (κερνώ). Το κέρασµα στην
πόλη ήταν το αλ(άτι) που το παρήγαν στις λίθινες κοιλότητες (ΚΕΡΝΟΥΣ). Το άλας
της γης, ήταν το ψυγείο της τότε εποχής γιατί µ’αυτό έφτιαχναν τα Αλίπαστα και
τάιζαν τα ζωντανά τους για καλύτερη και περισσότερη παραγωγή.
Τούτο
τον ΠΕΛΑΓΙΣΙΟ πολιτισµό των εκ του Πελάγους προερχόµενων Πελασγών, διατήρησαν
για χιλιετίες και χιλιετίες οι ψαράδες µας, οι τόσο συκοφαντηµένοι, στις οικίες
τους, τις πελάδες και στα πελαγίσια επαγγελµατικά τους εργαλεία, στο πελάγωµα
και στα πελαγωτά, στο µεσοδρόµηµα, στα Αλίπαστα, στις ΑΛιές και στις Αλιάδες
τους. Οι Αλιείς µας είναι οι γνήσιοι συνεχιστές της µακραίωνης Λιµναίας
Παράδοσης και όχι οι άρπαγες καταπατητές που προσβάλλουν παράδοση-πολιτισµό και
Μάνα Λιµνοθάλασσια Φύση, κύριε εκ των τριών κορφών (Τρίκορφο) της Ναυπακτίας.
Στους
πελαγίσιους απογόνους των πελασγών και στους Αλιείς απογόνους των Ελλήνων,
κλίνουµε ευλαβικά το γόνυ, τους σεβόµαστε και τους τιµούµε, όχι γιατί στην
ψαρόπαγκα του πατέρα µας µεγαλώσαµε, κολλητέ του Σταµάτη Λουκά, που στο Εφετείο
ορκιζόσουνα ότι µου δεν ήξερες τι δουλειά έκανε ο πατέρας. Στο ιχθυοπωλείο η
ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ µας έδωσε τα πρώτα µαθήµατα αγάπης στη λιµνοθάλασσα και ως αντάρτης
πολεµώντας το Ναζισµό και το Φασισµό, δεν καταδέχτηκε να ζητήσει ούτε
οικοπεδάκι, ούτε περιπτεράκι, ούτε αντιστασιακή συνταξούλα, ούτε αδειούλα ταξί
ή φορτηγού, ούτε καταπατήσεως πελάδων. Άντε µην ανοίξω το στόµα µου!!!
Τιµούµε
το ψαράδικο στοιχείο γιατί διέσωσε µέχρι σήµερα την ιστορία των προελλήλων και
των Ελλήνων. Αυτούς πρέπει να φροντίσει η Πολιτεία για να µπορέσουν να
συνεχίσουν το πανάρχαιο έργο τους, πριν η Κλείσοβα γίνει η νεκρή (Κλεισοβίτικο
τοπωνύµιο) θυγατέρα της µάνας Λίµνης, που τη βιάζουν παρά φύση και κατά συρροή,
οι Ελληνικές Αλυκές, η µόλυνση, το µπάζωµα, η παράνοµη αλιεία και οι αµαθείς
συµφεροντολόγοι καταπατητές. Αρχίσαµε το άρθρο µας µε τον Διον. Αλικαρνασεύς το
τελειώνουµε µε τη ρήση του Τάκιτου και την υπόσχεση στις νέες γενιές ότι Ο
ΑΓΩΝΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ, µας εµπνέει η Πόλη της Αντίστασης, το ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ µας.
«Η
ιστορία γνωρίζει έναν µόνο νόµο, το νόµο να κυνηγάει το ψέµα και να παρουσιάζει
την αλήθεια».
Νικήτας Φιλιππόπουλος,
ψαρόπαιδο,
Πολίτης της Πόλης των
Ελεύθερων Πολιορκηµένων
Τηλ. Επικοινωνίας: 6939 199785
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου