Τρίτη 21 Ιουλίου 2015

                      Αλέξη Τσιπρα

         Στριφογυρίζω το μυελό μου να βρω τις λέξεις για να σε ευχαριστήσω για την σωτηρία της Ελλάδος και του Λαού της .Ποιος σε ρώτησε Αλέξη για ότι σκοπεύεις να μας φέρεις αν μπορέσεις βέβαια την καταστροφή   και να σφραγίσεις την  ολοκληρώσει μιας  λεηλατημένης Χώρα, μας ρώτησες; Όχι βέβαια για κάτι άλλο, μας ρώτησες στην Θεσσαλονίκη και στο Δημοψήφισμα.
Στο σχολείο που φοίτησες φαντάζομαι να συνάντησες τις λέξεις ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ, ΥΠΟΣΧΕΣΗ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ. Και να σου εξήγησαν την αξία και την ΒΑΡΥΤΗΤΑ τους. Μετά όμως από την συμπροφορά σου έχω την γνώμη πως δεν ήσουν καλός μαθητής, ή σκόπιμα δεν ανάλυσες την άξια τους.
Επίσης σου έμαθαν και την λέξη ΨΕΜΑ αυτή την έμαθες πάρα πολύ καλά και  την χρησιμοποίησες σε ένα Λαό που σε πίστεψε  αφού βρισκόταν σε εξαθλίωση και βρήκες την κατάλληλη στιγμή να τον εκμεταλλευτής, την λέξη ΨΕΜΑ σου την εμπέδωσαν όταν πήγες στην Αμερική και σου είπαν πώς να την χρησιμοποίησης ακλούθησες τα χνάρια του Ανδρέα.
Για να ικανοποίησης την  κρυφή και άκρατη φιλοδοξία σου του υποσχέθηκες ότι οι άλλοι του πήραν θα το επανορθώσεις ,είμαι και εγώ ένας από αυτούς και επειδή έχω τα διπλά σου χρόνια θέλω να σου πω πως δεν σε αναγνωρίζω για Πρωθυπουργό μου . Και να σου πω επίσης πως τέτοιες πράξεις μόνο οι ανέντιμοι και οι φιλόδοξοι τις υλοποιούν .
Προς το παρόν σε θεωρώ ανιδιοτελή αλλά αλαζόνα και να σου πω πως το ΨΕΜΑ έχει κοντά ποδαρά αργά ή γρήγορα θα ξαναπάς στο 4% από κει που ήρθες. Η ιστορία έχει και μελανά γράμματα θα είναι πολύ κρίμα να διαβάζουν αργότερα τα παιδια σου για τη θλιβερή  εποχή του Πατερα τους.
Εύστοχο το να επισκεφτείς το μνήμα των αγωνιστών που έπεσαν για να εισαι ΕΣΥ ελεύθερος για να έρθεις και  να σκλαβώσεις τη Χώρα με τα μνημόνια .
Πήγαινε τους  το Μνημόνιο στο μνήμα τους για να του ς τιμήσεις. .  




         

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου