Τετάρτη, 14 Μαΐου 2014


    ΜΈΤΩΠΟ ΕΛΕΎΘΕΡΩΝ ΔΗΜΟΤΏΝ


ΨΗΦΙΖΕ και ΕΡΕΥΝΑ…

Είθισται στις κάθε Δημοτικές εκλογές, η αναχρονιστική νοοτροπία ης σαπισμένης κομματοκρατίας, συνειδητά να αγνοεί τη ρήση του Αριστοτέλη «Πόλις των πολιτών πλήθος» και ένοχα, για να θολώνει τα εκλογικά νερά, να προπαγανδίζει το α-ΠΟΛΙ-τικό ΨΗΦΙΖΕ και μη ΕΡΕΥΝΑ.
Συμπολίτη-σα,
Το «ΜΕΤΩΠΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΔΗΜΟΤΩΝ» συμμετέχει στο συνδυασμό της «ΛΑΙΚΗΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗΣ» με επικεφαλής τον Θ. Μαργαρίτη, επειδή είναι ο ΜΟΝΟΣ φερέγγυος συνδυασμός, που θα τηρήσει την προγραμματική μας συμφωνία και αυτοτέλεια, στα πλαίσια της κοινωνικής συμμαχίας. Το «ΜΕΤΩΠΟ» πιστεύει ότι ο Διευρυμένος ΔΗΜΟΣ, μπορεί να βγεί από την οικονομική και κοινωνική του μιζέρια, μόνο με οικονομική ανάπτυξη, επ’ ωφελεία της ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ και όχι της ΚΕΝΟ-νίας των κολλητών, που βύθισαν την Ελλάδα στη φτώχεια, την ανεργία, την πείνα και την αναξιοκρατία. Τρείς (3) είναι οι βασικοί πυλώνες της ΟΙΚΟνομικής και ΠΟΛΙτιστικής ανάπτυξης που πρεσβεύουμε, ανάπτυξη η οποία βασίζεται σε αυτοδιαχειριζόμενες-κοινωνικοποιημένες επιχειρήσεις που θα λειτουργούν επ΄ ωφελεία του κοινωνικού συνόλου. Γι’ αυτούς θα παλέψουμε αν μας εκλέξετε.
1.- ΜΕ ΑΝΑΠΤΥΞΗ:
Να σταματήσει ο κρατικός Ιμπραήμ, να βυζαίνει αυθαίρετα και επ’ ωφελεία του τα ΕΣΟΔΑ από τις πλουτο-παραγωγικές πηγές της πόλης της Θυσίας. Εδώ και τώρα πρέπει να αποτινάξουμε την ισχυρή κομματοκρατική χειρολαβή από τον Διευρυμένο Δήμο μας. Αγωνιστικά να διεκδικήσουμε να περάσουν κατά «ΠΛΗΡΗ ΚΥΡΙΟΤΗΤΑ» ΟΛΕΣ οι ζωτικές για την οικονομία της πόλης πλουτοπαραγωγικές πηγές (λιμνοθάλασσα-αλυκές-αποξηραμένες αγροτικές και αστικές οικοπεδικές εκτάσεις).
Τα ΔΗΜΟτικά Ταμεία ΜΠΟΡΟΥΝ να γεμίσουν ΕΣΟΔΑ με τη χρηστή διαχείριση της ΕΚΤΑΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΑΛΙΕΥΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ σε ενιαία κλειστά ιχθυο-τροφεία με παράλληλη καθετοποίηση των θαλάσσιων προϊόντων (αυγοτάραχο-εκτροφή και κονσερβοποίηση χελιών-γαρίδας- ιαματικός τουρισμός).
Ο λιμναίος πολιτισμός-με ταυτόχρονο σεβασμό στο περιβάλλον θα μπορούσε οικονομικά να συνεισφέρει με την παραδοσιακή κατασκευή πελάδων, κατόπιν μελέτης, που θα προσήλκυε ξένους τουρίστες και τους εραστές της φύσης και θα απέφερε στο Δήμο μας τεράστια έσοδα σε συνδυασμό με τον ιαματικό τουρισμό, αν γινόταν η κατάλληλη διαφήμιση των ευεργετικών του αποτελεσμάτων στην υγεία μας.
Γιατί το αλάτι να γεμίζει τα Ταμεία του κράτους και του κ. Καλαμαράκη και όχι εκείνα του Δήμου μας για να αισθανόμαστε αφέντες στον τόπο μας;
Δεν γίνεται οικονομική ανάπτυξη με την κατασπατάληση Ευρωπαϊκών και κρατικών πόρων, με πεζοδρομήσεις της ανωμαλίας.
Αψευδής μάρτυρας των ανωτέρω, η οικονομική εξόντωση της άλλοτε ακμάζουσας εμπορικής κίνησης της «Κάτω Αγοράς» που ατυχώς την μετέτρεψαν σε Τρούμπα.
2.- ΜΕ ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΕΙΑ:
Ο ΛΑΟΣ δωρεάν με την ψήφο του δίνει τα ΔΗΜΟτικά αξιώματα. Ας του δώσουν λοιπόν και οι Δημοτικοί εκπρόσωποί του, αν τον αγαπούν, δωρεάν τις υπηρεσίες τους. Γιατί να εισπράττονται δημοτικές παραστάσεις από το ΔΗΜΟτικό χρήμα σε εποχές φτώχειας όπου συμπολίτες μας ψάχνουν για τροφή στα σκουπίδια;
Συνταξιούχοι, έχοντες και κατέχοντες και οι Δημόσιοι Λειτουργοί, που έχουν το δικαίωμα της επιλογής ας επιλέξουν τον υπαλληλικό τους μισθό αντί των δημοτικών τους παραστάσεων, όπως έχουν δικαίωμα να πράξουν.
Προτείνουμε οι δημοτικές παραστάσεις να δίνονται στους εμπόρους-προμηθευτές του Δήμου μας στους οποίους η Πόλη χρώστάει χρόνια τώρα, αρχίζοντας βέβαια από τους οικονομικά ασθενέστερους. Καλούμε ΟΛΟΥΣ τους Συνδυασμούς να μας απαντήσουν αν συμφωνούν, καθότι η ΣΙΩΠΗ δεν είναι πάντα ΧΡΥΣΟΣ.
3.- ΜΕ ΗΘΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΕΣ:
Πόλεις που εμπιστεύονται την Διοίκησή τους σε πρόσωπα χωρίς ήθος, πολιτική συνέπεια, φερεγγυότητα και ανιδιοτελείς σκοπούς, δεν έχουν μέλλον.
ΠΟΛΙΤΗ, πώς μπορείς να εμπιστευτείς την τύχη της πόλης σου σε ανθρώπους που δεν σέβονται τους ΝΟΜΟΥΣ και καταπατούν ΔΗΜΟσιες παραθαλάσσιες εκτάσεις;
Πώς μπορείς να εμπιστευτείς τον εκΠΟΛΙτισμό σου σε καταπατητικά χουντικά απολειφάδια που ως ραδιοσχολιαστές υμνούσαν το ενελεύθερο καθεστώς που μισούσε τον ΠΟΛΙτισμό και την ΔΗΜΟκρατία;
ΠΟΛΙΤΗ, τονίζαμε, τονίζουμε και θα τονίζουμε ότι ο φασισμος δεν είναι μόνον ένα πολιτικό σύστημα αλλά και μια πολιτική μεθοδολογία, που στηρίζεται στην ΙΣΧΥ της ΕΞ-ουσίας. Αυτή η ΙΣΧΥΣ βλέπει το μισό του ουρανού, την γυναίκα, ως σκεύος ηδονής ή λεία προς κατάκτηση για ικανοποίηση των σεξιστικών απωθημένων της φαλλοκρατικής του δύναμης. Ο φαλλοκρατικός φασισμος χρησιμενο μετωποοποιεί την εξουσία για να πηδά ως «γκομενιάρης κούκος» από ερωτική φωλιά σε ερωτική φωλιά.
Σεβόμενοι την ιδιωτική ζωή του κάθε ανθρώπου δεν μπορούμε να μην υπευθυνοποιήσουμε και να μην θέσουμε προ των ευθυνών του τον πολίτη που με την ψήφο του μπορεί να στείλει τον φαλλοκρατικό φασισμο στον σκουπιδοτενεκιέ της ιστοριας, προασπίζοντας την ΤΙΜΗ και την ΥΠΟΛΗΨΗ της οικογενείας του, των παιδιών του και της ιερότητος της πόλης.
ΨΗΦΟ ΣΤΗ ΛΑΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ

ΣΤΑΥΡΟ ΣΤΟΥΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΤΟΥ «ΜΕΤΩΠΟΥ»:  Γριτζελιά Δ. (Λεσίνι), Μπαρμπαρέσο Ιωαν. (Κατοχή), Παπαδάτο Ναπ. (Νεοχώρι), Κατσιγιάννη Αργυρώ-Ντίνος Χρ.- Φιλιππόπουλο Νικ. (Μεσολόγγι)